EasyDNNNews

48. Pustni karneval v Slovenj Gradcu

48. Pustni karneval v Slovenj Gradcu

 

Preberi več...
Nagradna igra - decembrski nakupi v mestnem jedru

Nagradna igra - decembrski nakupi v mestnem jedru

Nagradna igra - decembrski nakupi bo potekala od 19. 12. do 29. 12. 2019.

Preberi več...
14. mednarodni turnir v judu Zavarovalnica Sava Koroška open 2019

14. mednarodni turnir v judu Zavarovalnica Sava Koroška open 2019

Sodeluje preko 600 mladih judoistk in judoistov iz 24-ih držav.

Preberi več...
ESGE Fest - festival prireditev v septembru

ESGE Fest - festival prireditev v septembru

Prireditve ob občinskem prazniku Mestne občine Slovenj Gradec.

Preberi več...
Zadnji Čof v bazen

Zadnji Čof v bazen

Letno kopališče Slovenj Gradec zapira svoja vrata in daje prostor novemu sodobnemu plavalno - športnemu centru.
Ob zaključku letošnje kopalne sezone in zaprtju kopališča vas vljudno vabimo na zaključno prireditev, ki bo
v petek, 30. avgusta 2019 ob 18.00 uri na Letnem kopališču.
Po druženju in obujanju spominov na pretekle kopalne sezone ste prijazno vabljeni na prireditev ZADNJI ČOF V BAZEN, ki jo pripravljamo v sodelovanju z društvi, ki so v preteklih letih organizirala prireditve na našem kopališču.

Vljudno vabljeni!

Preberi več...
12345

Novice

Vseslovenska turistična kampanja Moja Slovenija

  • 27 maj 2020
  • Število ogledov: 1250
Vseslovenska turistična kampanja Moja Slovenija

"Ko bomo šli na prve letošnje počitnice, bomo šli z novim občutkom prostosti. Vedeli bomo, kam hočemo. Pripravljeni bomo na novo raziskovanje našega zelenega koščka sveta."

Slovenska turistična organizacija je v sredini maja (v sodelovanju s številnimi partnerji turističnega gospodarstva, destinacijami, ključnimi institucijami slovenskega turizma, produktnimi združenji, ambasadorji in vplivnimi posamezniki, mediji ter drugimi institucijami) lansirala novo vseslovensko komunikacijsko kampanjo za domači trg Moja Slovenija. Cilj kampanje je spodbujanje prebivalcev Slovenije, da dopustujejo doma in raziskujejo Slovenijo ter delijo svoja doživetja, saj bo v obdobju po epidemiji za okrevanje gospodarstva pomembno zagotoviti rast domačega povpraševanja. Osnovali so osnovni promocijski video, ki si ga lahko ogledate tukaj, hkrati pa je videe z vabili posnelo že kar nekaj znanih obrazov in so na ogled tukaj. V sklopu kampanje je zasnovanih veliko različnih aktivnosti, na družbenih omrežjih pa se akcija promovira tudi s ključnikom (»hashtagom«) #mojaslovenija. 

Vabljeni, da fotografije svojih doživetij na družbenih omrežjih označite z omenjenim ključnikom in vam želimo, da bodo letošnje počitnice znotraj meja Slovenije nepozabne.