EasyDNNNews

Živela ustvarjalnost!: Pokukajmo v snemalni studio

Živela ustvarjalnost!: Pokukajmo v snemalni studio

DV sklopu projekta Živela ustvarjalnost!, ki nastaja v soorganizaciji MOSG, JSKD, društva Dnevna soba studio in NVO v javnem interesu raum AU, vas vabimo, da skupaj pokukamo v snemalni studio, ...
Preberi več...
Odprta vaja: Vid Jamnik experience & ostala klapa iz Placa

Odprta vaja: Vid Jamnik experience & ostala klapa iz Placa

Vabljeni na dvorišče HABitata za razvoj nevladne kulture, Partizanska pot 12, Slovenj Gradec, kjer se bo s pričetkom ob 18.00 uri začela odprta vaja: Vid Jamnik experience & ostala klapa iz Placa.  ...
Preberi več...
KRESNIČKE Andrej Ofak & Borut Mori

KRESNIČKE Andrej Ofak & Borut Mori

V desetletjih skupnega ustvarjanja se je med Dravograjčanoma, Morijem in Ofakom razvila sinergija, ki jima daje svojstven in prepoznaven glasbeni izraz. Slednjega skrbno negujeta, razvijata in ...
Preberi več...
smsPASS pomoč

smsPASS pomoč

SmsPASS je mobilna identiteta, ki omogoča elektronsko podpisovanje dokumentov in zanesljivo identifikacijo uporabnika pri uporabi e-storitev. Tako lahko s smsPASS dostopamo tudi v  portal zVem ...
Preberi več...
Nordijska hoja

Nordijska hoja

Delavnica, ki jo vodi fizioterapevtka Tanja Robič, je primerna za začetnike ter tudi za tiste, ki ste tečaj nordijske hoje že obiskovali. Zbirna točka je pred Večgeneracijskim centrom Andeški hram. ...
Preberi več...
123456

Novice

Vseslovenska turistična kampanja Moja Slovenija

  • 27 maj 2020
  • Število ogledov: 4444
Vseslovenska turistična kampanja Moja Slovenija

"Ko bomo šli na prve letošnje počitnice, bomo šli z novim občutkom prostosti. Vedeli bomo, kam hočemo. Pripravljeni bomo na novo raziskovanje našega zelenega koščka sveta."

Slovenska turistična organizacija je v sredini maja (v sodelovanju s številnimi partnerji turističnega gospodarstva, destinacijami, ključnimi institucijami slovenskega turizma, produktnimi združenji, ambasadorji in vplivnimi posamezniki, mediji ter drugimi institucijami) lansirala novo vseslovensko komunikacijsko kampanjo za domači trg Moja Slovenija. Cilj kampanje je spodbujanje prebivalcev Slovenije, da dopustujejo doma in raziskujejo Slovenijo ter delijo svoja doživetja, saj bo v obdobju po epidemiji za okrevanje gospodarstva pomembno zagotoviti rast domačega povpraševanja. Osnovali so osnovni promocijski video, ki si ga lahko ogledate tukaj, hkrati pa je videe z vabili posnelo že kar nekaj znanih obrazov in so na ogled tukaj. V sklopu kampanje je zasnovanih veliko različnih aktivnosti, na družbenih omrežjih pa se akcija promovira tudi s ključnikom (»hashtagom«) #mojaslovenija. 

Vabljeni, da fotografije svojih doživetij na družbenih omrežjih označite z omenjenim ključnikom in vam želimo, da bodo letošnje počitnice znotraj meja Slovenije nepozabne.